Dreaming about winter evenings by the fireplace 🔥🍷❄️

  

.

5 Comments

    1. Själv bor jag i lägenhet i stan och trivs med det men visst får de här mörka kvällarna en att längta efter att krypa upp med en bok framför brasan i en stuga i skogen?

      1. Det gör ju jag med och d vore härligt m en stuga i skogen!!!!
        Nästan så jag längtar efter att ta fram julljusstaken!

  1. oj ida vad jag längtar efter uppdatering! behöver lite som piggar upp o inspirerar så här i januari, som jag tycker är en trist månad!

    1. Tack för att du påminner mig ☺️. Och för att du fortsätter komma tillbaka fast jag är så dålig på att uppdatera!
      Jag skapar en del grejer i jobbet (men inget som är kul att lägga upp här) och det tar det mesta av min inspiration. Så det blir inte så mycket eget skapande. Jag drömmer om att gå ner i arbetstid och få tid för att sätta mig i skogen och hitta tillbaka till skapandet… Inte så realistiskt i dagsläget men drömma går ju 🙂

Kommentera

